Diskuse

Největší rozdíly mezi Oficiální zprávou a provedením demolice WTC USA armádou.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

koukám, že už máte dost :-P

1 1
možnosti
Foto

Nemám od vás inspiraci k dalšímu článku! Pokuste se někdo. Já jsem už 2 x přepracoval články, ale vždy jsem použil jiný argument. Do Hyde parku jsem se nedostal, protože dramaturg mgr. Šámal tvrdí, že se v NY nic takového nestalo. On to ví, protože v době demolice WTC byl 200 km nad Moskvou severně, kde ochutnával okurky přes zimu naložené v dřevěné bedně do řeky.

0 0
možnosti
PS

Věřte si, čemu chcete, ale tohle vypadá jako překlad pomocí gůglu z nějaké zahraniční inventury. Klíčová slova: Makro, noky, největší rozdíly (manko vs přebytky).

0 0
možnosti
SS

Oni vas dali do Hyde Parku?

0 0
možnosti
HB

Rád čtu konspirační teorie, občas je dobré se nad některými i zamyslet. Ovšem tato je psaná mně naprosto neznámým jazykem, takže nemá smysl se o jakékoliv zamyšlení byť jen pokoušet.:-P

3 0
možnosti