Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

L17e23o11n 10T20o19m19e85v

6. 7. 2016 5:53

a po deštích se dno začalo naplňovat vodou, zvláště po deštích....

0 0
možnosti
MP

chybí tam padající mrakodrap

1 1
možnosti
JR

J50a98r89a 93R22a30n14k

4. 7. 2016 20:26

Jezkovy voci a ja mam akcie od Eldorado Gold, rika se jim penny stock, tak snad abych se jich zbavila a vypravila se dolu po Amazonce, vybaveni proti komarum mam a curare se nebojim, zacnu brat pomalu a pravidelne neco silnejsiho, tak jako se dava po operacich, treba hydromerphen, docili tvyssi tolerance, myslite autore, ze bych mohla tolerovat curare? Rada bych to domorodcum vratilaV

2 1
možnosti
Foto

Jaro potřeboval bych adresu nějakých kanadských novin, abych je informoval o vědomostech o 911, což jsem již 2X poslal do USA. Ti místo hodnocení mého produktu chtěli dříve vědět pouze jméno školy. Letos mne pochválili, že jsem použil obvyklý postup pro takovou zprávu do USA, ale podle jejich návodu.

Jak je to s curare, najdete podrobně v jednom mém článku na blogu. Tam vstoupit umíte. Já připravuji článek o bratřích Ariasových.V

2 0
možnosti
Foto

Názvy těch novin znám také, ale adresu né, asi jako vy, ale navíc musí být internetová. Já sám překládám pouze anglický text, obráceně nepotřebuji. Když už, tak mi rádi vypomohou profíci. Škoda, že někteří z vás neovládají lépe fyziku, ale i potřebné srovnání s jadernou, protože často byli ohromeni údaji, které se však i v tisku běžně objevovaly, asi je nečtou.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS